fullt ös medvetslös !

Tror jag har tränat för ett år men nae skulle inte tro de, här jävlar ska de brännas fett :D
Idag körde jag afro och dance wii och cyklade så ungefär 3 timmar sammanlagt så jävla underbart och de känns ju awesome såhär efteråt !
Förresten gjorde spanska provet idag och det kändes som om det gick skit bra men är lite osäker eftersom jag inte fatta ett skit av hörförståelsen men bara jag blir godkänd så är jag nöjder, imorgon ska jag se om jag kan göra ett annat no prov men inte säker på det än så emil ska hjälpa mig plugga och så ska han få massera mig för jag har stans värsta tränings verk i röven och låren gash undra hur det kommer vara imorgon.. längtar inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
hillevijosefsson
RSS 2.0