under bloggpausen

bloggpaus och bloggpaus men aja dagarna jag inte bloggat alltså onsdag-lördag

ONSDAG : jobbade inprincip hela dagen känns det som nejvars men jobbade iallafall, så gjorde jag inte alls mycket mer eller jo packade och gjorde sånna grejer men de är inget intressant

TORSDAG : var ledig wihow, sov till klockan 3 men de vare värt de har inte haft sovmorgon påå hela sommarlovet så jag var värd det, åt mat hemma hos Emils farmor också tror de var i torsdags ? :o 

FREDAG : åkte till lkpg för att växla in de sista pengarna och handla de allra sista så nu är vi helt klara med det, kom hem sent på kvällen så myste bara med familjen då.

LÖRDAG : först jobb sen till frisören fixa håret sen på crusing i tranås skit kul måste jag säga har tyvärr inga bilder men de får ni stå ut med.


lite bilder jag tog för ett tag sen kommer komma fler bilder snart .. men orkar inte sitta och fixa alla bilder nu ikväll så får göra det imorgon eller något.

BILD PÅ HUR JAG SÅG UT I LÖRDAGS :D
Trackback
hillevijosefsson
RSS 2.0