min helg / vecka

börjar från onsdag låt se..

ONSDAG: allra sista dagen i skolan och först städade vi klassrummen eller alla klasser fick olika klassrum att städa efter det gick hela klassen hem till mig och åt tårta som mamma gjort jätte mummsig och de tror jag dom andra tyckte också, sedan tillbaka till skolan och kolla på 9ornas parad och kan ju säga att jag blir sjukt taggad inför nästa år då det är våran tur kommer äga sönder, fick inte alls många bilder eftersom dom gick så himla fort har ingen anning varför nervösa kanske ? hmm aja några bilder fick jag iallafall ! :D





TORSDAG: SKOLAVSLUTNING wihow, först till skolan och gå gemensamt med klassen till kyrkan och där massa tal och bla bla bla sen till klassrummet och säga hejdå och sen ut och ge 9orna rosor, efter de åkte vi iväg till motala och käka på donken hela familjen ur mysigt och handlade lite, när vi kom hem kände jag mig inte alls bra genom förkyld så tänkte inte dra till viktors fest först men sen ångra jag mig och drog dit med sabine var skit kul eller nja de kan man väl inte säga men vid vissa tillfällen vare as kul sen var de bara så töntigt att jag inte pallade bry mig, och jag har ju mina egna åsikter om vissa som jag inte vill säga här men de kan vi ju ta någon annan gång hmm kommer inte ihåg så mycket mer om kvällen.





FREDAG: Barnkalas på förmiddagen jätte kul eller ? haha jodå de var väl rätt kul fick ju vara med och leka med små barnen och ge dom glass och allt vad det nu var, sen när det var slut var det bara att börja om för då väntades det gäster min moster och kusin och hennes man och mormor och morfar trevligt som tusan och då blev det att kolla på vätternrundan med dom och heja och vi hejade främst på admira mimi och niclas såg bara niclas men aja .. har inga bilder från fredagen på dator kanske har någon på mobilen men går inte att logga in genom mobilen ? :o får väl se om de kommer upp senare.

LÖRDAG: ''gästerna'' eller vad man ska säga dom jag skrev ovanför stannade en natt till (dom campade alltså med husvagnar i våran trädgård, ja vi har stor trädgård).., så blev röjj påt då men förutom när min syster som har reumatism som jag nämnt tidigare är så osmart och går upp på studsmatten där alla andra barn är och trampar snett eller något så ambulansen fick komma så var bara för mamma och elaine att åka in till sjukhuset sent på kvällen JIPPIE eller ? :o haha ja vi har nog inte haft nog i min familj än , vad ska hända här näst ?
nej usch så ska vi inte tänka.

men de är tur att jag har en lillebror som nästan alltid är på hugget och är glad :D



och en mega fin syster!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
hillevijosefsson
RSS 2.0