många läsare

åh kul att jag inte tappat mina läsare så glad jag blir, och ska verkligen börja blogga igen :)

Brännboll idag på morgonen och de gick la sådär förlorade mot 8orna men vi hade ju iallafall roligt och om man blev 2a eller 1a skulle man få köra mot 7orna och de hade ju varit pinsamare att förlora mot 7or :)
efter de så var det filmfestival då man fick se 9ornas filmer och 7ornas haha jo men visst var det roligt uhm.
Ska snart dra på någon familjekväll och köra brännboll igen med små barn blir nog roligt får vi hoppas, imorgon är de absolut sista dagen i skolan och då ska min klass till mig och äta tårta och ha de massa mys längtar redan och så kolla på 9orna på eftermiddagen någon gång !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
hillevijosefsson
RSS 2.0