Skriver av mig.

Känner för att skriva av mig lite ligger i sängen och smsar med en mycket fin vän om olika saker och en sak jag kan bli fruktansvärt arg på är att när ens riktigt nära vän säger att hon aldrig skulle kunna ta ens pojkvän osv och så gör hon det jag tycker det är sjukt falskt och jag kan bli så jävla arg på ens vänner som säger hela tiden du spenderar ju så mycket tid med honom du kommer förlora dina vänner och bla bla bla men sen när dom väl skaffar egna pojkvännen sen så är dom med dom hela tiden alltså varför trycka ner andra när ni inte vet hur underbart det är att ha en andra halva är ni avundsjuka på något sätt då ? Känslan att vara kär är en underbar känsla älskart och jag är så sjukt kär i min pojkvän så det finns inte ord vi har snart varit tillsammans i 2 hela år och dom åren ångrar jag inte en sekund visst vi bråkat faktiskt rätt ofta små tjafs och grejer men vad vore då ett förhållande utan tjafs och små bråk ? Ingenting alltså ett förhållande går ut på det men man ska också kunna lita på varenda kunna berätta allt för varandra leva med varandra som om det vore ens allra bästa vän och de kan jag lova att jag kan med Emil han är det bästa som hänt mig kan prata om allt med honom och det är jag så sjukt tacksam över så till alla er som ska klaga på de som har ett förhållande om att de inte får förlova sig i tidig ålder att de förlorar sina vänner osv skaffa ett eget förhållande så märker ni själva att det är underbart. Nu kommer säkert jag få en massa kommentarer om detta men fine det är mina ord som jag står för och tänk om alla skulle tycka lika eller vara lika hur skulle världen se ut då ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
hillevijosefsson
RSS 2.0