utvärdering på 2011.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?: oj det är nog mycket.
2. Höll du några av dina nyårslöften?: Hade inga...
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?: nä
4. Dog någon som stod dig nära?: näpp
5. Vilka länder besökte du?: Danmark bara tror jag hmm...
6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?:Nej faktiskt inte!
7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?: Inget om jag ska vara ärlig...
8. Vad var din största framgång 2011?: När jag och Nejra var med i Rozas blogg!
9. Största misstaget?: Litade på fel människor som igentligen är sjukt falska och är inget och ha.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?: Flera gånger!
11. Bästa köpet?: Inget.
12. Vad spenderade du mest pengar på?: Oj vet faktiskt inte jag spenderar väl mycket pengar hela tiden haha (a)
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?: Mina topp betyg jag fick denna termin!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?: Fest hos mange haha..., introducing me.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?: Oj vet inte både och i olika tillfällen!
16. Vad önskar du att du gjort mer?: Struntat i patetiska falska människor.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?: Varit uppkäftig när jag blivit arg, och svarar imot...
18. Hur tillbringade du julen?:med nära och kära
19. Blev du kär i år?: Jao i Rickard.
20. Favoritprogram på TV?: Snog,married,avoid, och helt klart awkward serien den var grym längtar till sesong 2 kommer i februari!
21. Bästa boken du läste i år?: Ska ja vara ärlig så är det bara barnböcker...
22. Största musikaliska upptäckten?: Det har varit mycket.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?: Jag kommer inte ihåg, vet bara att jag är inrutad på att vill ha en bil när jag blir 18 haha.
25. Något du önskade dig men inte fick?: Nej får alltid vad jag vill ha.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?: Min familj firade mig
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: Japp skulle ha aktat mig för andra människor.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011?: Fattar inte huh.
29. Vad fick dig att må bra?: der här året? Min bästis Nejra hon är helt underbar! Älskar henne mest av allt!, Jag såg Andreas Wijk och det en riktig höjd punkt!
30. Vilken kändis var du mest sugen på?: Andreas Wijk haha så såg jag han ni kan ju fatta mig...
31. Vem saknar du?: Farfar, min mormor som jag inte träffar så mycket...
32. De bästa nya människorna du träffade?: Sebbe, Alex och Dea
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?: jaja.
2. Höll du några av dina nyårslöften?: Hade inga...
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?: vänner och vänner kan man väl säga.
4. Dog någon som stod dig nära?: ohja !
5. Vilka länder besökte du?: Turkiet.
6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?: finns mke.
7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?: 1 oktober.
8. Vad var din största framgång 2011?: jadu herregud ingen anning xd
9. Största misstaget?: finns mycket.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?: yes.
11. Bästa köpet?: systemkamran.
12. Vad spenderade du mest pengar på?: Har ingen anning faktiskt ?
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?: Jaaa min underbara familj.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?: Fest hos mange, saxy and i know it finns många många.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?: beror på hur man ser det.
16. Vad önskar du att du gjort mer?: oj oj finns sjukt mke där.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?: Vara så jävla duuum i huvudet rent ut sagt.
18. Hur tillbringade du julen?:med nära och kära
19. Blev du kär i år?: OHja :D
20. Favoritprogram på TV?: IDOL :D HAHA nejvars värsta pojkväns akademien ?
21. Bästa boken du läste i år?: den farliga leken.
22. Största musikaliska upptäckten?: Det har varit mycket.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?: En plattång ? xd
25. Något du önskade dig men inte fick?: trorja inte.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?: Min familj firade mig
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: MYCKET
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011?: öh ?
29. Vad fick dig att må bra?: mina nära och kära framförallt min underbara pojkvän !
30. Vilken kändis var du mest sugen på?: ingen ?
31. Vem saknar du?: Farfar, svea , många.
32. De bästa nya människorna du träffade?: Herregud finns för många !

Kommentarer
Postat av: alma

svar: mig är inget att vara avundsjuk på! däremot dig snyggo!

2012-01-02 @ 19:29:53
URL: http://almawigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
hillevijosefsson
RSS 2.0