tråkigt och vara sjuk !

måste säga att jag inte orkar vara sjuk mer har varit de i över 2 veckor snart eller tror de är 2 veckor nu fyfasen alltså jag saknar faktiskt mina kompisar och saknar att få gå och träna men kommer ändå inte få göra de på ett tag så jag blir helt frisk kanske inte ens förens näst nästa vecka får se om jag gör något lätt nästa vecka om jag är frisk alltså men det som ska bli allra roligast är att få träffa alla och gå tillbaka till mitt gamla vanliga liv. 
Ska äta min medicin tills på fredag morgon tur att det inte är längre tid och jag hoppas verkligen att jag får min iphone imorgon eller på fredag annars får fan pappa ringa till dom jävlarna tycker de är dålig stil att dom är så jävla sega .. 
Ska nog äta glass sen tycker jag förtjänar det till en film ihop med mamma mysigt ! 


Kommentarer
Postat av: Natacha

Vad brukar du träna för slags träningspass? Ska börja träna snart så fort jag blivit frisk ifall det finns nån man känner man kan träna med:)

2012-01-26 @ 07:07:47
URL: http://natachahall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
hillevijosefsson
RSS 2.0