torsdag = fortfarande sjuk.

idag känner jag mig lite bättre om jag ska vara helt ärlig men inte helt okej jag har fortfarande magvärk och är lite hes och ont i lungorna blir och vara hemma imorgon också så jag kan bli extra pigg imorgon kommer Emil och pysslar om mig hoppas jag iallafall ? annars blir väl helgen väldigt väldigt lugn ska inte göra något som gör så jag blir sjukare för jag hoppas jag är så pass frisk så jag kan gå till skolan på måndag har missat en hel del nu eftersom jag inte varit i skolan på över en vecka så måste verkligen ta igen det nästa vecka !

Kommentarer
Postat av: j

svar; visst, men ska nog göra det snart :)<3

2012-01-19 @ 19:55:19
URL: http://aanderssonan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
hillevijosefsson
RSS 2.0