svar på kommentar.

Ursäkta? Nu förstår jag vart wb bitch kmr ifrån -.-' Frågan var absolut inte menad som ngt elakt, utan jag är själv 16 o funderar på att förlova mig med min pojkvän men många tkr jag är för ung, ville alltså bara höra dina tankar om en "tidig" förlåvning

Svar: vadå wb bitch är jag det för att jag skriver vad jag tycker ? 
det verkade som om du tyckte det var för tidigt att förlova mig eftersom du skrev är det inte liiiiteee skrev du inte viste jag att du ville förlova dig och okej om du är 16 tycker iallafall jag att det är helt okej med att förlova sig om du trivs ihop med din pojkvän och sånt kraaam :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
hillevijosefsson
RSS 2.0