sjuk film.

Igår eller rättare sagt inatt när vi satt och kollade på tv slog vi på kanal SILVER och då var det någon film där och först såg den ut och vara bra men fyfan filmen var ju fan sjuk jag fattar inte  ah okej asså vissa kanske tycker detta är normalt men det tycker verkligen inte jag kan berätta lite kortfattat vad filmen hadlade om.

Det var en tjej en helt vanlig tjej och hon fick tydligen ingen sex hemma av sin pojkvän så hon gillade inte honom det var nämlign så att hon hatar killar som inte har sex med henne så hon bestämde sig för att gå ut och ha sex med alla möjliga killar och älskade att bli knullad av killarna men dom fick inte kyssa henne för då kände hon sig äcklad ? :s 
och hon var tydligen lärare och en dag ville rektorn prata med henne och först prata dom som vanligt sen börja dom hålla på typ så han band rep runt henne sten hårt runt ben och armar och även runt magen och halsen sten hårt och tryckte in saker i hennes mun asså hur sjukt är inte det ? 
herregud oså när hon typ skulle gå hem en kväll träffade hon en man då sa han typ såhär '' jag får slicka dig för en 100'' och det fick han ju såklart men för honom räckte inte det utan han skrek slyna och hora åt henne och slängde ner henne på marken och röv knullade henne sen blev hon ju gravid efter ett tag som hon gått runt och haft sex med alla och de visade ju sig att hennes kille också gick runt och var med andra tjejer. 

ah jag tycker att denna filmen var sjuk tycker synd om henne samtidigt som jag tycker att hon är dum i huvudet.
vad tycker ni om såna filmer ? 

denna filmen får av mig 

0 av 5 hjärtan.



Kommentarer
Postat av: Anonym

va den på franska den filmen? eller nått?

2012-01-09 @ 16:43:51

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
hillevijosefsson
RSS 2.0