Måndag = sista dagen på lovet.

Förlåt för att jag inte bloggade mer igår men när jag kom hem kokade jag nudlar och sen satt jag vid datorn och kollade runt lite på datorn efter kamera saker eftersom jag så väldigt gärna vill bli fotograf så jag ska lägga all min energi på det nu och starta eget och skit (y) och det som känns så jäkla bra är att mina föräldrar är så underbara och är på mig och vill verkligen att jag ska lyckas så dom ska hjälpa mig :D
När jag hade gjort de en stund så kom annalisa och andreas hit då stack vi ner och köpta flöt på rasta sen satte vi oss i köket och spelade spel trevligt vare och de blev mycket skratt, mitt lag vann båda gångerna woho. 

idag vaknade jag vid ungefär halv 12 tror jag och jag har hunnit med att äta frukost ladda kameran och dansa på wii. kanske ska följa med älsklingen min till jkpg och göra något ? NICE annars blir de träning på gymmet och fota.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
hillevijosefsson
RSS 2.0