ingen skola idag heller.

Gick upp imorse och trodde jag skulle till skolan men jag låter som en kråka är skit hes och hostar och har ont i lungorna och ja är sjuk helt enkelt mår bajs bajs och de är så himla jobbigt när man är varm men när man tar av sig täcket fryser man alltså när man kallsvettas åååh hatart och jag har sån jävla mens värk också min mage värker som en liten .. ah vet inte vad. Fick ringa och avboka mig på gymmet ååh vill ju verkligen träna men ska nog ta de lungt så jag verkligen får bli frisk, ska nog inte till skolan imorgon för jag vill bli frisk så jag inte går till skolan och smittar alla och även så inte jag blir sjukare än vad jag är.



Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

- Vinnaren av en hemlig goodiebag är nu presenterad<3

http://adaras.se/2012/january/vinn-ett-mobilskal-fran-skaloutletse.html#comment

Tack för att du var med och hoppas du vill vara med i den nya tävlingen :)

Kram

2012-01-22 @ 02:07:16
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
hillevijosefsson
RSS 2.0