Hos Robin

Har varit hemma precis och ätit och tagit en sväng i Max traktor och Emil fick köra höhö så duktig va han :D nu sitter vi hemma hos Robin alltså jag Emil Robin natacha Max och Carro och vi kollar på Harry Potter inte direkt favorit film men det duger huvudsaken är att man är med goa vänner :) Max får skjutsa hem oss sen då blir de mys och säkert någon film och imorgon blir man väckt klockan halv 8 för klockan 9 bör de av till lkpg och shoppa super glad !!!!!' bloggar förmodligen senare håll ögonen öppna .


Kommentarer
Postat av: Alma

Svar: okej, ja jag fattar inte heller vrf alla tycker canon är bättre, har ju inte fotat med en sådan men det beror väll inte på märket lr asså?.. Tror de bara är en sak som alla har fått för sig..? Eller så är den bättre, vad vet jag?.Men tack för tipset!! Kul att du kommenterar tack!:D<3

2012-01-07 @ 00:26:06
URL: http://almawigh.blogg.se/
Postat av: saga johansson

Tack! Din med :D

2012-01-07 @ 18:26:38
URL: http://smashedspider.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
hillevijosefsson
RSS 2.0