hmm



Alltså jag har länge undrat om verkligen sex är så bra träning som alla säger ?
liksom okej man svettas eller de flesta gör det som verkligen kör järnet men alltså att man förlorar så mycket kalorier och bränner så mycket asså jag har inte märkt någonting men det kanske är så ?
och de där med att tjejen bränner mer än killen även fast tjejen bara ligger och inte gör ett skit kan jag inte direkt förstå man de ska tydligen vara för att tjejen anstränger sig mer när hon ska få en orgasm ? 
hmm vad tycker ni ?

Kommentarer
Postat av: saga johansson

Haha, håller med fullständigt, tjejen. Har inte heller märkt något av de. Fast det skulle varit grymt bra om det fungerade, Hihi.

2012-01-06 @ 00:52:06
URL: http://smashedspider.blogg.se/
Postat av: saga johansson

Haha oh ja, Hihi ;D

2012-01-06 @ 01:09:58
URL: http://smashedspider.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
hillevijosefsson
RSS 2.0