har ni någonsin hört..

era syskon ramla ner ifrån sängen öh vad tänker jag med det har väl alla hört ? 
men iallafall Gunnar som är så lite sover ju i mamma och pappas säng och små barn brukar ju snurra och vända och vrida på sig hur mycket som helst i sängen, så nu för en liten stund sen när jag satt vid datorn och mamma och dom vid tvn hör maan en jävla smäll så är det gunnar som ramlat ner ifrån mamma och pappas säng så han gråter som en idiot nejvars men han gråter ju och man blir ju så rädd för man vet ju liksom inte hur mycket han skadat sig eller hur han ramlat ner så både mamma och jag sprang in till honom men jag tror han drömde något för de första han sa när mamma tog upp honom var åh My ! my är ju alltså elaines kompis och gunnar är ju en liten tjejtjusare så han gillar my och om ni undrar vem hon är eller så kan ni gå in på hennes blogg HÄR. ah var bara tvungen och säga det inte för att ni bryr er eller så ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
hillevijosefsson
RSS 2.0