Gästbloggar/Designar!

Tänkte bara göra klart för alla Hillevis läsare, NEJ det är inte ett litet internet spöke som härjar runt på Hillevis blogg eller eran dator, det är bara jag som håller på och trixar lite med Hillevis blogg.
Har suttit som en liten kontors råtta med glasögon och tråslöst tagentbord och hela köret i sängen sen klockan halv 4! Känner att min rygg värker som attan, att mina ögon är fyrkantiga (för jag har suttit en halv meter från tv:n... 42" dessutom), jag har tuggat på samma tuggummi sen halv 12 så det smakar mjöl nu och att jag är gaaaaaaaaaaaanska trött med, flummar som en idiot inprincip!
Så därför tar jag en paus och återvänder hit imorgon!
Ni kan ju kolla in min blogg :) Bloggar inte lika flitigt som Hillevi, men ibland händer det att jag skriver något :)
http://natachahall.blogg.se
Godnatt!:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
hillevijosefsson
RSS 2.0