friday

imorse när jag vaknade låg älskling brevid mig åh jag blev jätte glad, idag känner jag mig mycket piggare men hostar forfarande som en stålle och är rätt seg somnade i soffan förut med käraste lillebror riktigt skönt vara och var helt blöt på armen där gunnar legat tihihi och han är ju också sjuk som jag fast inte riktigt på samma sätt för han kan inte bajsa jätte synd om honom faktiskt, när pappa kommer hem ska vi fram till ica och köpa godis är så sjukt sugen på det alltså. 

Gaah jag vill ha min mobil nu nu nu , blir så desperat så jag chattade med telenor igår typ eller vad man ska säga så frågade jag typ jag  var och köpte en iphone för 2 veckor sen och dom sa att jag skulle få den om 2-3 veckor när får jag den? och svaret man fick var den borde komma nästa vecka någon gång. Nehe som om inte jag fattar det men dom kan ju liksom säga vilken dag dom tror den kommer gaah haha bra hjälp de där :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
hillevijosefsson
RSS 2.0