första dagen i skolan detta år.

JAG ÖVERLEVDE  :D

trodde verkligen inte de asså imorse var jag sjukt trött och kände bara nej jag pallar inte med skoljäveln men de var la rätt chill i skolan bara att de är så mycket nytt nu eller asså nya prov nya testar nya läxor ah fyfan hur kommer denna terminen sluta ? kommer förmodligen ligga rutten inne i skolan R.I.P hööh nejvars men ah jag får väl stå ut och hoppas att denna terminen går lika fort som alla andra så jag kan få sommarlov och sedan börja 9an ÖÖÖÖSS !!
efterskolan gick jag till solariumet så sjukt gött de är och bara ligga där för sig själv och tänka på allt precis allt runt om kring allt man vill grubbla på men aldrig riktigt får tid ah de är sjukt skönt och de är ju varmt också och jag verkligen älskar värme mummaa , efter det gick jag till chris där gunnar klippte sig så fin han blev fortfarande lika lockig bara lite kortare hår har bild på de och även min outfit som ni får imorgen för orkar inte fixa med det nu. 
sen gick vi hem och då mötte vi emil vid preem så var han med en stund mys vare kan jag ju säga :) 

Nu ska jag väl lägga mig i sängen och glo på Elsas värld riktigt bra äre rekomenderar verkligen gå in på tv3 play eller något så kan ni se de där (y)

GODNATT.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
hillevijosefsson
RSS 2.0