förlovning.

HERREGUD vad mycket tjafs det har blivit bara för att jag vill förlova mig det är väl mitt val ? Min mamma har jag pratat om det och hon tycker det är helt okej varför ska inte jag få uppleva det bara för jag är 15 år ? 
Min kompis Julia har inte ens varit tillsammans med sin pojkvän i ett år en men dom är förlovade och jag tycker det är sjukt gulligt ska ni hålla på och klaga på dom också ? NEJ det är deras val och även mitt val om jag vill förlova mig det har väl inte ni med och göra eller ? hur svårt kan det vara och vara glad för min skull istället vad gör det ?


Kommentarer
Postat av: j

fattar inte vrf det skulle vara problem att förlova sig. Det är väl upp till än själv vill säga.



svar; hihihi , saknar dig med ! <3

2012-01-26 @ 17:21:06
URL: http://aanderssonan.blogg.se/
Postat av: Natach

Ja skulle va kul och slippe träna själv;)

Skaffade gymkort idag så ska väl börja träna nån gång nästa vecka:)<3

2012-01-26 @ 17:43:13
URL: http://natachahall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
hillevijosefsson
RSS 2.0