Dåligt humör.

Ursch idag äre en sånhär tråkig och jobbig dag jag är på allmänt dåligt humör fyfasen. 
och gårdagen trodde jag skulle bli toppen okej den blev rolig vid vissa tillfällen fyfan alla förstörde var mycket tjafs och bråk men dom jag iaf hade trevligt med var Emil och Andreas vi satt och spelade kort och hade iaf kul på det sättet vi betede oss lite som pansionärer faktiskt haha :p 
Natten var HEMSK asså aldrig varit såhär arg och besviken alltså klockan 5 på morgonen är man faktiskt väldigt trött då vill man sova men nej det får man inte då ska folk ligga och skrika och härja sönder fyfan för sånna som inte har respekt ett skit TA ÅT ER om ni läser detta jag blir så förbannad här försöker man fixa och vara snäll för att vi vill ha kul med er men nej ni beter er som jävla svin aja nog pratat om det.
Annars idag har jag lagat mat och tränat det är nog de ända och lite annat men det vill jag inte ta upp här.. 
kvällen blir nog rätt chill blir bara mysaa med fina familjen och ta det lugnt vid soffan härligt. 
röd dag imorgon så pappa är ju ledig får se vad vi hittar på då ?
på lördag ska vi iallafall in till lkpg och shopppa och jag gillart starkt fyfasen vad jag ska shoppa :D

Bjuder på en bild ifrån nyår.


Kommentarer
Postat av: Emil

Ska inte vi mysa?

2012-01-05 @ 20:19:33

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
hillevijosefsson
RSS 2.0