dålig uppdatering igen ..

måste skärpa mig nu men förmodligen kommer sim kortet imorgon eller det måste komma då och då blir jag socialare :)
Ska förresten till Norrköping imorgon alltså det är tråkigt men samtidigt kul eller de verkar som om vi ska göra roliga saker men samtidigt tråkiga blir nog bode roligt och tråkigt och det suger att vi kommer hem klockan halv 7 och bara får en jävla baugett av skolan dom är så jävla snåla, så man måste ju ta med sig egna pengar för o köpa jävla mat, kameran följer självklart med så blir nog några foton och vet att jag är dålig på att lägga upp bilder man ska försöka ändra på det nu ska bli duktigare det säger jag hela tiden men lovar det nu !! 

Bjuder på en urgullig bild på fina lillebror.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
hillevijosefsson
RSS 2.0