Dagens träning / mat.

Till frukost åt jag en macka.
Till kvällsmat åt jag nudlar.

mer en så äter jag inte längre.

Jag tränade med vårat wii vet inte riktigt hur jag ska förklara det men ni som har dance wii 3 vet då kan man fixa ett tränings pass för en hel vecka och man ska få upp till vissa svett droppar och jag kör på det hårdaste som alltså är 3000 droppar varje dag skit gött är det och man blir verkligen svettig. 
Så har jag även gått till bynn och tillbaka och det är en redig bit att gå tar ungefär 45 minuter att gå fram och tillbaka trorja det är ? eller det beror ju på hur fort man går men det är en jätte bra träning att bara gå och samtidigt får man ju frisk luft.

Har tyvärr ingen bild på min träning idag men har vi tur får ni väl en bild någon annan dag.

Kommentarer
Postat av: alma

gud så bra! jag hänkar på allt! hör av mig i morn:D

2012-01-02 @ 17:42:52
URL: http://almawigh.blogg.se/
Postat av: anonym

du måste äta mer annars bygger du inga muskler !

2012-01-04 @ 00:37:25

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
hillevijosefsson
RSS 2.0