Dagens mat / träning.

Till Frukost åt jag en macka och drack te.
Till lunch åt jag knäcke macka och drack mjölk.
Till kvällsmat åt jag nudlar och drack mjölk.

Jag tränade som vanligt på wii och så tränade jag två pass på gymmet blev core som alltså är magen man gör olika övningar i grupp och övar balans och sånt bra så körde jag oxå step då kör man på bräda skit skönt är de verkligen man övar också där balans och kör lite syrka gör vi också tror aldrig jag har svettats så mycket som idag var skit blöt verkligen men det var as gött och få ur sig allt och jag kände verkligen att jag var tvungen att ge allt så tog ut all min ilska men hade kul samtidigt och vi kör ju till sån göddig musik och då blir de extra bra och man blir mer peppaaad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
hillevijosefsson
RSS 2.0