Dag 9 – Det här upprör mig.

MOBBNING är det som står högst på listan som upprör mig blir så förbannad på folk som ska mobbas vill inte ens veta av dom jag är ju själv mobbad och vet hur det är och det är inte alls kul man mår så fruktansvärt dåligt jag svär, dom som mobbar kan ju bara sluta vad fan har ni för jävla liv och gå runt och vara taskiga mot några som är helt oskyldiga liksom ni fattar inte hur mycket det sårar andra, men ni kommer ju få ångra detta när ni blir äldre bara så ni vet, tycker också det är sjukt att det är folk som är mycket äldre än dom dom mobbar alltså fattar ni inte själva typ en 10 åring säger vi så står de typ flera pers som är typ 15 år runt om dom personen fruktansvärt ! 

PEDOFILER VÅLDTEKTER asså när jag läser i tidningen att någon blivit våldtagen eller något av någon gubbe blir jag både äcklad och arg hur kan man vilja göra något sånt hemskt tycker det är sjukt fruktansvärt sjuk måste jag säga eller asså bara sånna gubbar eller kärringar som följer en hem asså följer efter en om ni fattar vad jag menar jag blev förföljd en gång och usch det var ingen rolig upplevelse var förkrossad när jag kom hem.

ELAKA MÄNNISKOR I HUVUDTAGET, folk borde vara snälla och bry sig om dom dom har runt om kring sig vad fan förtjänar ni på och vara dumma skulle ni vilja bli behandlade så NEJ behandla förfan andra som ni själva vill blir behandlade. 

Kommentarer
Postat av: finareänditt

Gulligt att du påstår att du hatar mobbning o elaka människor när du själv beter dig som en wannabe bitch -.-'

2012-01-25 @ 17:57:28

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
hillevijosefsson
RSS 2.0