Dag 7 – Min bästa vän

Jag har fler bästa vänner men om jag ska ta den personen som varit min bästa vän i hela mitt liv så är det Ellinor Berntsson även fast hon och jag inte är så mycket med varandra nu för tiden så är hon ändå min allra bästa vän liksom vi har hållt ihop ända sen vi föddes vi bodde ett hus emellan oss ända sen vi föddes men ungefär för 3 år sen tror jag så flyttade hon till Gränna och fy det var den värsta dagen i mitt liv jag grät som en tönt och mådde skit dåligt nu har hon och jag inte så mycket kontakt med varandra och det tycker jag är sjukt synd jag önskade hon bodde kvar här och vi fortfarande kunde tillbringa varje dag tillsammans hon betyder så sjukt mycket för mig vi har alltid haft så roligt vi var med varandra varje dag och hade enormt kul orkar inte berätta allt för då kommer detta bli ett sjukt långt inlägg men hon ska veta att jag älskar henne över hela mitt hjärta och jag saknar henne jätttee mycket pussssss på dig stumpan !





Kommentarer
Postat av: elli

naw mitt hjärta vad gullig du är, jag älskar dig det vet du och kommer alltid va vid din sida oavsett !

saknar oss 2 massor vi hade alltid så kul och inga problem. du kommer alltid va den ''bästa vännen''

får ta o ses snart när du mår bättre !

älskar dig :* <3

2012-01-23 @ 21:12:44

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
hillevijosefsson
RSS 2.0