Dag 6 – Min dag

Hmm hur ska man beskriva min dag ? 

vaknade klockan 2 ungefär då åt jag och Emil frukost eller ah frukost o frukost vetja inte men aja sen så har jag väl inte gjort så mycket annat har suttit lite vid datorn kollat på tv och även gråtit buhu privata saker helt ärligt och tar nog inte upp det här, så kom mormor och morfar hit en sväng så pratat lite med dom oså har vi ju spelat spel hela familjen eller inte elaine eftersom hon är med my och dom typ leker fjortisar eller nej juste dom ÄR fjortisar .. 
det är väl typ det ända jag gjort har ju badat också fast de kanske inte gilltas eftersom klockan är över 12 och då äre ju faktiskt ny dag men jag har ju inte sovit än right ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
hillevijosefsson
RSS 2.0