Dag 5 – Vad är kärlek?

Ta inte detta inlägg fel nu detta är hur jag tänker och tycker min blogg mina åsikter.

Kärlek enligt mig är att hitta den man vill dela sitt liv med den man trivs med den man kan ha kul med och som gillar en som man är en man inte vill vara utan en person som du litar på och som även litar på dig det är väldigt viktigt att man ska kunna lita på varandra och kunna berätta för varandra när man inte mår bra eller om det har hänt något eller det kanske har hänt något bra och allt ska man kunna berätta för sin partner eller så. 
Vissa är ju bara ute efter sex och det tycker jag är sjukt alltså livet handlar inte bara om att ha sex och de är mycket mysigare att ''älska'' med den man älskar det skiljer faktiskt vissa saker mellan sex och älska. 
Och ah kärlek är att man ska gå efter personligheten att gå efter utseendet är helt fel tycker jag iallafall okej visst ska man tycka sin partner är söt eller något sånt men de mesta handlar om insidan och man ska kunna älska varandra för den man är !


Jag har iallafall hittat min kärlek.



Kommentarer
Postat av: Moa Christensen

så fina i hop! <3

2012-01-22 @ 14:41:41
URL: http://varendspal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
hillevijosefsson
RSS 2.0