Dag 4 – Typ av killar jag faller för.

Vad finns de mer och säga än att jag faller för såna killar som min underbara emil och ni kanske inte vet riktigt hur han är så ska väl försöka förklara det här nu men ah jag älskar killar med lockigt hår o det har ju han och jag är ju lite smått kär i min lillebror gunnar som också har lockigt hår höhö ah tolka inte det där fel bara ! 
AH oså är han ju lång och det är ett stort + jag klarar inte att vara tillsammans med någon som är kortare än mig det känns hur fel som helst ! Och han har ju grymt fina ögon också och jätte snygg stil på kläderna oså inte för att jag kollar så mycket på utsidan jag går efter insidan och han har en sjukt underbar personlighet han är omtänksam och väldigt snäll han vill verkligen alla väl och vill inte såra någon och de gillar jag väldigt mycket med honom ah jag orkar inte skriva mer om det för detta blir ett väldigt långt inlägg då men ah ni fattar iallafall !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
hillevijosefsson
RSS 2.0