Dag 3 – Mina föräldrar

Mina föräldrar heter Kristina och Kjell och dom har varit gifta i typ 15 år i år och varit tillsammans i 18 år dom gifte sig alltså när jag föddes där någon gång dom bor alltså tillsammans och har bott i detta hus ända sen jag föddes eller jag tror det är 14 år ? Min mamma blir 35 år i December och min pappa blir 45 i Maj så det skiljer alltså 10 år mellan dom men det märks inte så jätte mycket bara att pappa börjar bli grå hårig men inte mamma :p 
Min mamma och pappa är typ 50-60 tals freak eller ah dom gillar gamla bilar och den stilen om ni fatta vad jag meenar och det gör ju iofs jag med eller alla i min familj gör det. ah vet inte riktigt vad jag ska skriva mer om dom men dom är de bästa föräldrarna som finns !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
hillevijosefsson
RSS 2.0