Dag 2 – Min första kärlek

åh herregud hur ska man komma ihåg de eller alltså jag har nog aldrig haft en första kärlek förutom nu .. men som alla vet när man var liten var man ju ''ihop'' med alla man frågade chans på alla man tyckte var söta inprincip då visste man ju inte riktigt vad kärlek det var ju nästan som att man var tvungen att ha någon bara för att ha de om ni fattar vad jag menar ? men nu är de ju annorlunda man letar efter någon man verklgen älskar och trivs tillsammans med. Vet inte riktigt avd jag ska skriva mer om detta men som sagt min första riktiga kärlek är Emil kommer skriva lite om de på dag 27 när jag ska skriva om mig själv och min pojkvän eller något sånt där var de så ni får hålla ut tills dess :) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
hillevijosefsson
RSS 2.0