Dag 14 – Mitt dröm bröllop.

Oj oj oj min kära emil som jag förhoppningsvis gifter mig med vet precis hur jag vill ha det eller jag tror de ? 

Men mitt bröllop ska vara perfekt jag skulle bjuda alla nära och kära och dom jag verkligen vill ska komma, skulle även planera flera tusen veckor innan eller nejvars överdrev lite men ni fattar liksom så inget går snett allt ska vara perfekt skulle ha mycket glitter och ljus och blommor och fint skulle verkligen vilja giftaa mig på sommaren så himla mysigt och i en kyrka förstårs och efter ska man till något fint ställe där även folk kan sova över för liksom tänk såhär de finns de folk som inte vill komma bara för dom inte kan dricka och ha kul samtidigt så ska man kunna sova över tycker jag :) men brudparet åker iväg till något fint hotell och har de underbart. skulle vilja ha en jätte fin fluffig klänning med släp och lockigt hår ja ni fattar har ni fler frågor om detta bara och fråga :D !
Har tyvärr ingen riktigt bra bild på hur klänningen skulle se ut men lägger upp de om jag hittar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
hillevijosefsson
RSS 2.0