Dag 12 – Mina smeknamn.

Mitt första smeknamn var Hille och de började min bästa vän Ellinor kalla mig vi gjorde smeknamn till varandra så jag kallade henne Elli och Hille och Elli låter ju rätt likt eller hur ? så vi kallade varandra det och vi var faktiskt väldigt små när vi började kalla varandra det sen började mina klass kompisar kalla mig det och även min familj och andra vänner.

Det jag kallas mest nu är Hibbi när gunnar började prata kallade han mig hibbi jag har alltid stått honom nära så han började säga det när han var liten plutt eller iofs han är ju liten fortfarande men ah ni fattar ? Så nu kallas jag mer eller mindre hibbi och jag tycker det låter så gulligt så jag gillar att bli kallad det, fler och fler börjar kalla mig det och jag gillar det faktiskt. 

Annars vet jag inte vad jag har för smeknamn mer vissa kallar mig ju mercan och sånt bara för jag heter mercedes i mellan namn och det har ju också varit hivi och sånt billevi finns det folk som också säger eller det är en speciell person som säger det och han vet nog om det själv hmm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
hillevijosefsson
RSS 2.0