Dag 11 – Mina syskon

jag har 6 syskon så jag berättar lite om dom och tar dom i rätt ordning oså får ni en bild på alla. 

Elaine är 13 år och hon har en Sjukdom som gör så att hon inte kan göra vissa saker det är den sjukdomen dom tror jag också har som heter Reumatism hon har det och så är hon överrörlig hon är snäll eller inte alltid men så brukar man ju säga om syskonen tihi öh vad ska jag mer skriva om henne ? äsch ni får en bild :)



Rolf är 11 och han är väl en helt vanlig bror eller han har astma och vi tror han kan ha något annat ni fattar nog vad jag menar när jag säger att han är lite överallt eller han kan få typ ryck ibland och gör saker får typ cp ryck eller vad man ska säga annars är han väl snäll om han bara försöker.



Alfred & Gerda är 9 år och dom är tvillingar Alfred föddes 2 minuter före Gerda så han säger hela tiden att han är äldre och de är han ju iofs och han är större än Gerda också dom är inte lika i utseendet men dom tänker väldigt lika Gerda kan typ ha skadat sig och alfred är inte med och ser det så när vi kommer hem säger han vad har hänt med gerda utan att veta något det är lite skumt men tydligen kan tvillingar tänka så lika.




Adolf är 7 år och han är typ helt normal eller nja han är överallt han äter hela tiden och är allmänt jobbig vet inte riktigt vad jag ska skriva om honom .



Gunnar är 2 år och han är min lilla prins han har en sjukdom typ eller ah han har dåligt imunförsvar eller vad det heter? hans prover är dåliga så han är nästan alltid sjuk och han är väldigt busig han skiter i om han är sjuk typ och han är ett litet charmtroll min lillaaa bebiiiis :D 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
hillevijosefsson
RSS 2.0