Dag 10 – Mina mellan namn och hur jag fick dom.

Jag heter ju Hillevi Kristina Mercedes Josefsson. 

Kristina heter min mamma så jag tror att jag fick de där ifrån bara för att hon heter det. 

Mercedes hmm aa vissa personer skrattar åt mig för att jag heter det och kallar mig bruum bruum mercan ja alla möjliga sånna saker bara för att jag heter det men jag är fan stolt över att jag heter det liksom det är ju onormalt och jag tycker faktiskt det är coolt :D min pappa ville att jag skulle heta Mercedes men det ville inte min mamma så de fick bli mercedes i mellan namn och visst låter mercedes som ett kill namn eller jag tänker så när jag hör det eftersom det är en bil men han som skapade mercedes hans dotter hette ju det, och det finns faktiskt väldigt många i spanien som heter det. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
hillevijosefsson
RSS 2.0