Bestämt mig

Ska fan börja blogga om mer den RIKTIGA hillevi alltså berätta mer hur jag tycker och tänker om livet och allt rent ut sagt men skulle vara kul om även ni berättar vad ni vill jag ska skriva om och om ni vill att jag ska göra någon video hmm asså jag tycker bara det käns så jäkla sjukt och sitta och prata med mig själv men får väl se hur jag gör om jag sätter mig någon dag och pratar lite med mig själv eller pratar ju till er rättare sagt eller vafan man ska säga `?
Men ah alltså jag har ju varit en sån blyg tjej som typ inte vågar säga ngt eller ah de märker ju inte ni men ah ska försöka med detta och alla tycker ju inte det är kul och bara läsa vad man gör på sina vardagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
hillevijosefsson
RSS 2.0