2011
















  • 2011 var ett ganska tråkigt år det hände många trista saker som när min bror fick ligga på sjukhuset och var nära på att dö.
  • men jag har fått tillbringa året med fina vänner och en underbar pojkvän som jag aldrig kommer släppa taget om.
  • Fått nya vänner .
  • Vädret under året har varit hemskt sommaren var inte som jag önskade och vintern fan ingen snö -.-
  • Fått betyg och massa jobbiga prov i skolan och likadant när skolan har varit både jobbig och bra på samma gång.
  • herregud det finns så sjukt mycket jag skulle kunna berätta om 2011 men klockan är så jäkla mycket nu så jag tror det är dags att sova ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
hillevijosefsson
RSS 2.0