Värsta dagen i mitt liv .. på länge.

Skol dagen igår var ingen rolig dag fyfasen ska försöka berätta så gott jag kan.

Vår käraste korridor vakt som även var fritidsledare och alltid tog hand om oss så bra och var även vikarie ibland gick bort igår natt klockan 1 på natten han hade epilepsi men inte fått ett anfall på flera år och nu fick han de han låg först och krampade och efter 20 minuter dog han när ambulansen kom var han krit vit.
Vår älskade gustav som betyder så mycket och alltid får oss att skratta när vi mådde dåligt vi har känt dig i så många många år och du har stått oss varmt om hjärtat.
Han var bara 33 år.
Kommer aldrig glömma dig så fort jag tänker på dig kommer de en tår eller inte bara en flera tusen saknaden till dig är för stor. 
Tänker även på din fru Emma och två barn du har de verkligen svårt just nu vi mår dåligt men du och era kära mår mycket dåligare kan inte tänka mig in i hur de kan vara.
Alla som kan och verkligen sörjer för Gustav borde komma till Lysingskolan imorgon klockan 18-21 och tända ljus och kanske lägga en blomma ! 

GUSTAV WALLGÅRD
1978-2012
VILA I FRID <3

TA ER TID OCH KOLLA IN VIDEON.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
hillevijosefsson
RSS 2.0