slut på sportlov

och ja jag vet att jag är usel på att blogga men de är för att jag haft så enormt mycket att göra , i torsdags åkte vi ju upp till stockholm har varit både roligt och tråkigt där uppe ogillar en viss person som går mig på nerverna de flesta vet vem jag menar men tar inte de här för då blir nog ett jävla liv.
ska försöka bli bättre på att blogga nu + att jag ska börja träna nu igen för är frisk eller nej de är jag inte håller på att bli sjuk igen förkyld som en liten .. hmm ja vad ska man säga, ni fattar nog ?
men ger mig fan in på att ni blire hård träning igen så imorgon har jag bokat in mig på 3 pass och jag gillart till 1000 !
ska då börja skriva lite om vad jag äter och hur mycket jag går ner om jag nu gör de ...

Glad att jag har läsare kvar och hoppas ni fortsätter läsa puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
hillevijosefsson
RSS 2.0