Melodifestivalen!

Tycker de är mysigt med melodifestivalen faktiskt och tänkte berätta om vad jag tycker om lördagens artister och kommer berätta efter varje lördag vad jag tycker :)


Alltid gillat honom han är så skön och jag älskar hur han pratar och tyckte han hade coolt snyggt tema eller vad man ska säga :) tycker inte låten var så jätte bra men den dög ju iallafall.


visst skön musik men dom kom aldrig igång men satt där och väntade på att något skulle hända så njaa inte helt okej.


Förra året var han grym lyssnade på hans låt hela tiden och man trodde ju han skulle vara lika bra i år men nej tyvärr han var skit dålig hade dåligt uppträdande och fula kläder också nej inget bra !


Tycker deras klädstil var skit snygg/häftig något jag skulle kunna ha på mig eller kanske inte till vardags .. men dom rörde sig mycket på scenen och låten var väl okej asså inte den bästa jag hört men helt okej.


Blev kär i dom på riktigt hur jävla bra som helst killarna är jäätte snygga och sångaren är extra snygg de var så jävla bra kan inte säga mer än att JAG ÄLSKAR DOM !



Låten var väl okej svängig och den passar säkert bra t disco haha nejvars men ah ni fattar ?
Hennes kläder var gräsliga liksom vad fan är de ? är de för att hon ska se extra smal ut ? SJUKT ful ! 


jag blev rädd på riktigt för honom han ser ut som en gubbe som vill slå någon han ser jätte läskig ut och låten var sjukt konstigt lät som om han pratade i hela låten ? 
och hur rörde han sig ? asså hans hand såg ut som en klo som typ vill döda någon han rynkade på pannan hela tiden och såg allmänt cp ut.


Hon var grym ! skit söt är hon verkligen och tyckte hennes låt var super duper bra liksom hon glänste och har en sjukt fin och mysig röst uppträdandet var as bra gillar henne och längtar tills hennes låt kommer ut och hon är en värdig vinnare i melodifestivalen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
hillevijosefsson
RSS 2.0