sova snart osv..

Sitter och pluggar för fullt egentligen borde de vara förbud mot de när man har lov men de är faktiskt värt att sitta och plugga på något men verkligen vill ha, ska snart gå och duscha sen väntas sängen och de ska bli skönt men ändå inte eftersom jag redan saknar min pojkvän så myckeet och som de flesta kanske märkt är jag väldigt beroende av honom men ska försöka att inte tänka på honom och istället tänka och hoppas på att de går bra imorgon är faktiskt rätt nervös och känner att jag kommer vara väldigt trött eftersom jag ska åka redan vid 6 imorgon gasch hur kommer jag orkar ? aae dags att duscha nu puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
hillevijosefsson
RSS 2.0