LÅNGFREDAG

hmm funderat lite på varför det heter lång fredag ? är fredagen extra lång då ? hmm haha nej vars de har väl ngt med o göra med allt om gud och jesus ?! eller något sånt men orkar inte lägga energi på sånt just nu , och förresten tycker ni inte de är lite väl konstigt väder för att vara påsk ? tycker iallafall jag och vill fan inte ha snö på min födelsedag som är på måndag. 
Varit ute nästan hela daagen och påskat med syskonen, ttrevligt må jag säga, ååh denna text blev konstigt men de är nog för att jag vet inte riktigt vad jag ska göra eller skriva om man ska försöka komma på lite roligare saker att blogga om :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
hillevijosefsson
RSS 2.0