TORSDAG !

kommer hem ifrån skolan för en stund sen , snart kommer moster och kusinerna o hälsar på :) och vid 6 kommer älskling sen ska vi hem t hnm o kolla hockey -.- haha kul men ändå inte ;) alltid mysigt o vara med babuu , efter det ska vi hem t mig oså sover vi här i liiiike
Fredaag imrgn och det gillas starkt , helgen tillbringas nog med Emil ! 
ska ju börja jobba i helgen oxå sälja expressen haha jätte kul gå upp tidigt både lördag o söndag låter inte så jävla nice men måste göras men tjänar ju pengar så ;) 
Anmälan till konfirmationen är ju på lördag oxå hmm fullt upp nu gaaah aja de ska nog gå bra :) 



Outfit : 
jeans - bikbok
linne - ullared
tröja (lr vad man ska säga) - H&M 





Bild på mitt favorit klädesplagg som jag lovade ( jeansen ) :)



Kommentarer
Postat av: EmilÄlsk

Nice beby ! <3

2011-09-15 @ 17:49:58
Postat av: moa

så sjukt söt man får vara då!!! :o ;) <3

2011-09-15 @ 21:02:15
URL: http://varendspal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
hillevijosefsson
RSS 2.0