TORSDAG IGEN !

shit vad veckorna går fort , studiedag på måndag igen ju ;o och höstlöv snart och då ska man åka till Stockholm med konfirmationen ser verkligen fram emot de så sjukt kul ! :) 
känt mig tjurig idag eller gjorde det imorse och så säger virre ''du kommer va jätte glad när du ätit jippi'' haha och det var jag ! :D
ska snart dra till karlssons eller vad det heter `? haha det är iallafall en pub ska kolla när Egrons flickvän och några mer spelar där trevligt trevligt , älskling följer med oxå ;) 
ska äta nu innan vi drar får se om de blir uhus en stund sen eller något ?
matte prov imorgon också känner mig skit säker på de och kan nästan allt men måste plugga mer ikväll ! 
bloggar mer ikväll och kanske lägger ut lite bilder  ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
hillevijosefsson
RSS 2.0