Tisdag !

Dagen i skolan var sjukligt seg då menar jag verkligen seg , och jag måste säga att teknik lektionerna suger , asså han pratar hela tiden vi får inte göra ett skit , tror han vill lär oss på o bara sitta och lyssna fyfan skit jobbigt äre !
iallafall har 1 prov imorgon och ett test och ett prov på fredag fyfan så har pluggat hela dagen och har förbud mot kompisar och sånt nu bara för det aja skolan ska ju gå före .. 
jag kan nästan allt vi ska kunna till provet imorgon det är om typ Franska revolutionen egentligen fattar jag ingenting om det men skit samma :P
nu ska jag duscha sen blire lägga mig i sängen prata med älskling , läsa på lite mer på provet och sedan sova !

GODNATT ! :D


Kommentarer
Postat av: Brander

Sv; nice :) !

2011-09-27 @ 23:58:17
URL: http://branderof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
hillevijosefsson
RSS 2.0