sjuk tjej ..

blev ju som sagt ingen skola för mig idag , skulle faktiskt hellre gå t skolan än o vara sjuk så jävla tråkigt !
studiedag imrgn gött ! får hoppas att jag är bättre imrgn .. skulle vilja träffa min underbara pojkvän om han nu skulle vilja det , annars finns det la inte så mke o göra blåser ju som ett helvete ute haha gunnar ramlar omkull så fort han går runt ;) tihihi söt unge dedär ! 
fixat med bloggen en hel del idag oxå hittade en massa blogg tips :) , ska bara fixa headern och bakgrunden o sånt sen är jag nöjd :D
förresten glöm inte o vara med i veckans blogg ! :)




Jätte fin låt ! :)

Kommentarer
Postat av: Du vet vem?

<3

2011-09-13 @ 23:09:38

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
hillevijosefsson
RSS 2.0