Onsdag 7 september

Usccch vilken jävla dag det var igår , fick åka ifrån skolan med taxi vid halv 11 , sen fick jag sitta där i över en timme och vänta t jag fick komma in t tandläkaren -.- sen när jag väl kom in fixade dom min tandställning :thumbup:
sedan ringde jag till far så han fick hämta mig sen kollade vi på buss tider för jag orkade nt sitta o vänta tills pappa slutar då skulle den jävla bussen gå 14.45 wtf fick jag vänta i en och en halv timme :thumbdown: fast åt mcdonalds oxå ;) och gick in på gallerian o köpte ett halsband !
sen när jag var i mjölby fatta jag ingenting vilken buss jag skulle ta osv så väntade på emil tills han kom , men när han kom var han nt riktigt på humör ... äsch tar nt det här 
haha var bara tvungen o berätta ni behöver nt läsa om ni nt vill ;) 


iaf älskling sov här i natt så jävla underbart , han har studiedag men jag måste ju gå till skolan skulle hellre vilja ligga kvar i sängen o mysa med hnm .. :( 

bloggar mer när jag kommer heeeem ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
hillevijosefsson
RSS 2.0