ONSDAG !

Städat hela dagen usch hatart verkligen , älskling kom hit o myste lite med mig oxå ! älskar dig hjärtat 

imrgn väntas skola igen orkaaar inteeee men men , efter skolan kommer älskling o sover hos mig längtaar !
HATAR att jag inte kan träna o anstränga mig osånt nu :( 
det är ju så jäkla skönt o gå t gymmmet o köra som faan känner sig så fri liksom ;)
haha iaf vet inte riktigt vad jag ska skriva om .. 
Vad vill ni jag ska skriva om ? ge gärna förslag och kommentera mke ! :)

ni kanske ser att jag ändrat lite i bloggen ? :) 
skulle ni vilja ändra på ngt eller undrar hur man gör ställer jag gärna upp och hjälper till :D !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
hillevijosefsson
RSS 2.0