MÅNDAG !

skolan idag var seeeg som fan usch usch ! 
riktigt gött o träna vare , men afro var inte riktigt min grej hmm jag gillar lite mer fart och musik så nja de får nog bli spinn på tisdagar istället och det är ju då på cykel :)
imorgon blire och träna step och det är på bräda trorja om det är typ likadant som stepintervall ..
iallafall när jag kom hemifrån träningen förut så typ ringde farmor till oss och skrek och grät typ hon hade tydligen ramlat och slagit ut en tand och spräckt läppen så mamma , lotta och lasse fick åka dit och hjälpa henne , hmm  var bara tvungen och berätta det för er som är intresserade :P
Saknar världens bästa pojkvän , ska nog fråga hnm om jag kan sova hos hnm imrgn tihi ;)
nu ska jag gå och sova är sjukt trött ..

Godnatt !:) 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
hillevijosefsson
RSS 2.0