MÅNDAG !

känner mig riktigt glad idag vet inte varför men allt känns så skönt :D
har inte ont i magen lika mycket längre så imrgn börjar jag träna igen ska bli gött o få bort lite fett ;) , så imrgn blire skola sen hem och näästan direkt åka och träna core och afro för er som undrar vad det är så 
Core: mage , rygg och balans
Afro:enkla dans-steg till medryckande afrikanska rytmer
och förresten det är första gången jag kör afro ;) så ska se hur det går , alla säger att det ska vara jätte kul så får väl hoppas det äre ! 

Var hos emil en stund förut myste och kollade tv typ blev inte så länge eftersom han var tvungen att plugga :(
men sånt måste ju göras , eller tror inte han bara skulle göra det , killar o deras jävla spel asså blir tokig ! ;o

iallafall vet jag nt vad jag ska skriva ..
varit ute ochh fotat lite , kommer bilder sen , ska engagera mig mer med fotandet , så himla kul när det blir bra bilder osv :) , ska ta mig ut någon mer dag när jag får tid och  fota lite :) 
Om det är någon som vill att jag ska foto något åt er eller fota er gör jag gärna det hör bara av er :)!


Kommentarer
Postat av: Juliab

håller med, max spelar alltid så fort jag e hos han -.-'<3

jätte fin blogg hille!!<3

2011-09-19 @ 22:16:30
URL: http://jjuliiabackstrom.blogg.se/
Postat av: Evve

Nu har jag utsett de fem vinnarna i min Veckans Blogg tävling, klicka in och kolla om du var en av dem: http://evvesliv.blogg.se/2011/september/veckans-blogg-2.html#comment

Anmäl dig gärna igen, du får vara med igen även om du var en av dem som vann, och kom ihåg att du har större chans att vinna om du länkar tävlingen eller följer mig via bloglovin!

2011-09-19 @ 22:27:26
URL: http://evvesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
hillevijosefsson
RSS 2.0