LÖRDAG

Förlåt för jag inte bloggat tidigare idag , haft fullt upp först sälja expressen till klockan halv 12 sen duscha o fixa t konfirmation saken sen sitta där i nästan 2 timmar -.- !
iallafall tkr konfirmationen verkar redigt kul o liksom få åka t sthlm med alla osånt sjukt kul ! 

hmm vad ska man skriva idag då , har ingenting o skriva om , jo  jag blir så jävla arg när man kommer o ser glad ut på morgonen o ska sälja expressen så öppnar tjuriga kärringar o gubbar o är skit sura ååh var lite tacksamma förfan var tvungen o säga dt ;P

snart kommer mamma o pappas friends lr ah dt är min kusin som är typ 30 lr ngt o hans fru o barn som ska hit o äta osånt så blir trevligt o umgås med dom vuxna maha ;) 

får se om jag bloggar mer ikv puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
hillevijosefsson
RSS 2.0